" Always remember to slow down in life ; live, breathe, and learn ; take a look around you whenever you have time and never forget everything and every person that has the least place within your heart. ".
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 19, 2010

19Januari2010...

huhu..hri ni hri jd sy yg ke 22..humm da mkin brusia tp pangai still xmcm org brusia...tak apelah kn..asalkn gumbira selalu..hehe last nite i reaaly hope yg knda akn col n wish me bufday..coz last year dye xbuat mcm 2...dye tdo awl dye ckp dye nantok..n smlm kul 11.30 dye mcg dye ckp dyde da nk tdo coz hri ni ad claz pg...humm sdih gle mse 2..tp xpela hati ni wat keras je..wat tatao je..xpela org xigt pon...ap yg sy fkir mse ni..dye mmg xigt bday sy...kalo dye igt pon mst sbb ad reminder kt fon...haa zaman skank kn...but suddenly 10 minutes to 12..he call me...ahha...dye tpu rupenye..ckp nk tdo tp sje je acah..mse dye col dye ckp dye xley tdo coz sesak nafas....haishh!!saje je maen2...then he wish me bday..he sing bday song 2 me..hehe i was very hepi at dat time...but suddenly he talk sumtin yg wat sy kecik ati..humm ap lg sy mnangis la..sy cdih...tp dye mtak maaf..dye ckp dye guraw2 je...huhu it is easy to forgiv but hard 2 forget mybe..sempena bday sy ni sy nk buat bbrapa prubahan..insyaallah..firstly sy nk keep up my responsiblity towards ALLAH..be a good person..humm secondly sy nk blaja lg bsnguh2 sem ni..bg naek lg pointer..insyaallah..then sy nk ubah jgk dri sy ni...kdg2 sy rase sy ni tlalu lurus...biakn je org nk wtpe kt sy...mcm xd pasaan pon ad...alangkah best nye if sy xd ati n pasaan..tp kalo sy xd sume 2,cne sy nk rase jtuh cinta??cne sy nk rse disygi dan mnyayangi??sy syg sume org skeliling sy...sy lbh syg kt org yg syg sy...n sy syg sgt2 sume org yg wish kt sy..hehe..to all my frenz especially my old frenz..thx 4 still remember me..i love u all so much..to my family, i luv u all damn much..n 2 all my LURVE...ops!!!to my ONLY LURVE HAFIZ AHMAD...i lurve u so much...m waitin 4 ur present!!!!hehehe...

No comments:

Post a Comment