" Always remember to slow down in life ; live, breathe, and learn ; take a look around you whenever you have time and never forget everything and every person that has the least place within your heart. ".

Thursday, April 22, 2010

tentang kanda bhg II

5. suke memberi @ pemurah...haa 1 yang ak sangatlah kagum dan bangga dgn knda nih, dye suke memberi..contohnye ble nmpk makcik2 kt tepi jalan yang mintak sedekah tu...aku kdg2 malas jugak sebab mereka2 ni kadang2 ade yang sindiket...haa tapi kanda dr jauh nmpk da tanye ak ade duit kecik ke tak..yela takkan nak bagi duit besar pulak..haha selain itu, sudah banyak barang2 atau hadiah2 yang ak dapat dr dye..benda pertama yang ak dpt dr dye adalah teddy kepam nye yang berusia hampir same dengan usianya..hehe and sampai hari ni dah terlalu banyak benda2 yang aku dapat dr dye...syok !

6. seorang yang rajin...haa beruntung taw kalo jadi laki aku nih..adik dye penah ckp yang kt umah dye salu je kemas2 uma, bsuh2 pinggan sume...hi3 rajin btol anak umi nih..yang nih aku xboleh nak komen banyak sangat lah sebab nye aku bukan nye duduk satu rumah dengan dye lagi..he3

lg2?humm kalo ad nanti aku tambah lagi hehe

**esok first paper kanda...gudluck syg !

No comments:

Post a Comment