" Always remember to slow down in life ; live, breathe, and learn ; take a look around you whenever you have time and never forget everything and every person that has the least place within your heart. ".
Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 13, 2011

-- busyb0dy --



hye kawan-kawan..
n0w i tengah berchatin2 ngn my adik...
she's telling me bout mama punye kedai..huh !
alhamdulillah so far so good..
n my adik laki tu pun boleh harap...thx to all...
sory i xbley tolong lagi but wait end of this jun i will be coming home...

ohh..
my sis dapat sambung blaja usm..
so on that day dye nak register, nobody yang nk jge kedai..
as my m0m and dad will go to penang and send her..
except for me..but i'm thinking xkan i sorg2 je ??
adik i yg laki tu da stat sem kt tati at dat time..
den my sis said mama cakap ajak la epik tu buatkn air..hahaha
my KANDA boleh ke agak2 ? huh...
den i said to my sis , bleh ke...
kang nanti ada orang busybody plak...
sbuk nk bcrite sal hal orang...i dunno what kind of those people..
padahal mama yang cakap , bialah diorang da besar nak kawen pun xpelah..
since i think i did not do anything wrong...juz trying to be nice to my KANDA's family...dats all..
tapi ada pulak crite2 yang kurang manis...humm

to all those yang suka busybody tuh...
INSYAALLAH nanti bile dah lengkap sume nye, kami akan akhiri zaman bujang kami..
mungkin dah tak lame since my KANDA pun dah abis study n will start working soon..
i hope all of you enjoy doing that thing busybody tuh...as my sis said mami jarum...haha
taw la da nak pegi blaja kat penang, da pndai plak mami2 jarum ni ek...;)
okey lah..dats all for now..

p/s : to my KANDA, keje rajin2 ea ? target our mission..hik <3 u !!

No comments:

Post a Comment