" Always remember to slow down in life ; live, breathe, and learn ; take a look around you whenever you have time and never forget everything and every person that has the least place within your heart. ".
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 18, 2012

ARTIS




Assalamualaikum..
Selamat pagi semua..huarghh ngantuknye hari ini..
Pagi tadi pun agak susah nak bangun..
Semalam saya keluar dengan adik saya and kawan-kawannya..
Kami pergi wangsa walk je..
After solat maghrib, kami pusing-pusing la wangsa walk tuh..
Adik saya sempat beli sace fon dye sebab dye da pakai fon baru..hehehe

Humm cerita pasal artis..
Wangsa walk ni memang banyak sangat jumpa artis..
Tak tau lah kenapa diorang ni suka Wangsa walk..
Maybe sebab tak crowded kot..
Banyak artis yang saya jumpa tak seperti yang saya sangkakan..
Dalam tv nampak sopan tapi realitinye...WOW !!!

Semalam, saya terjumpa seorang artis bertudung yang banyak kontroversi nye..
Dia dengan seorang lelaki yang saya tak kenal..
Maybe lah kawan, abang or adik dye ke..
Tapi, cara dia pakai tudung tu macam nak tak nak je..
Humm kesian plak dye..bukan ap, mula-mula dulu dye bertudung elok..
Tapi sekarang, kemain lagi..
Nampak leher and rambutnya..
Saya tak ada hak nak complain2 personaliti orang ni..
Tapi dekat hati saya ni terdetik lah jugak..
Jarang artis yang stay dengan imej nye mase mula-mula jadi artis..
Tapi cane-cane pon, saya suka SITI NURHALIZA !! ;)
Suke tengok dye..sopan,walaupun masih lagi tak penuh bertudung..
Insya-Allah one day..Ameeen..


Sekian sahaja cerita saya pasal artis..
Bai-bai ;)

No comments:

Post a Comment