" Always remember to slow down in life ; live, breathe, and learn ; take a look around you whenever you have time and never forget everything and every person that has the least place within your heart. ".
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 17, 2012

TOILET



Assalamualaikum..

Setelah sekian lame nye menghilang..
Hari ni saya nak update pasal toilet..hehehe
Sume orang akan pergi toilet kn ?
Unless orang yang sakit yang buang ikot tiub tu..huhu
Humm alkisah pasal toilet ni..
Saya ni jenis yang saaaangat-sangat memilih toilet..
Tak tau lah kenapa,
Tapi orang-orang yang rapat dengan saya seperti family saya dan juga MR. BF sangat tau pasal hal ini..hehe
Kalau travel jauh mane pun saya akan mengelak dari guna public toilet..
And..saya akan tahan lah sampai saya jumpa toilet yang saya rasa "okeeeyyyy laaaa"..
haa bahaya sebenanye kan ?
Tapi nak buat macam mana, itu memang habit saya dari kecik..

Mama pernah bercerita yang mase saya kecik dulu, dalam 2 tahun camtu la..
Mase tu balik kampung umah tok wan..
Toilet umah kampung biase la kn..haa
Nak jadi ke cerita, saya memang tak nak masuk toilet tu...
So abah terpaksa menggali lubang kat tanah di tepi rumah tu..
Haha dan saya dengan muka tak malu membuang atas pasir je..
Tibe-tibe jadi macam orang zaman dulu plak..

And ada lagi satu habit pasal toilet..
Ni kat hostel punye cerita..
Saya ni tak suka masuk toilet yang orang ramai suka masuk..
Sebab bagi saya, toilet yang ramai orang masuk tu buat saya geli sedikit..
Yelah terpaksa berkongsi dengan orang (ramai) yang diri sendiri pon xkenal and tak penah nampak..

TAPI....
SAYA SANGAT SUKA KALO TOILET MACAM NI...
HAHAHAHA MENGADA- NGADA KOT !!


Okey..itulah sahaja cerita saya pasal toilet..
Bai-Bai ;)


No comments:

Post a Comment