" Always remember to slow down in life ; live, breathe, and learn ; take a look around you whenever you have time and never forget everything and every person that has the least place within your heart. ".
Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 20, 2012

3 YRS 4 MTH ;)




Assalamualaikum..
Urghh..hari ini banyak sangat kerja..
Hari isnin dah stat training dekat MOA !!! pengsan..hahaha
Emm bangun pagi tadi tengok dah banyak mesej Kanda kt YM n Skype..
Biaselah..dye kat Brunei pukul 7 tu nak pegi keje dah..
Saya ni syok-syok membuta ag..haha

Dah bangun tu tiba-tiba teringat sesuatu..
Nak tau ap ?
Haa..tengok kat atas blog nih dekat daisypath ticker tu..hehe


Yeay !!
We have been together for 3 years and 6 months !
Alhamdulillah..saya dah serius dengan Kanda dalam jangka masa ini..
Semoga akan lebih lama la..hehe
Ermm tapi hari ini sangat-sangat lah bz..
Petang ni pon baru ada masa terluang sikit..(bleh la update !!) ;)

Semalam cakap nak beli kek kan ?
Tapi tak jadi pon..
Sampai kat Ampang dah 6.40 petang..
Drive balik uia pulak hujan memang lebat sangat-sangat..
Dengan jamm lagi, memang stress lah semalam..huhu
Saya ni malam je silau memang terganggu lah nak bawak kereta..
Konon nak pakai lah cermin mata, tapi masa nak ambik tu tibe-tibe plak lense tercabut..
Huh memang dugaan, selama ni tak pernah pon padahal nye..
So teruslah bawak kereta pelahan-pelahan..
Nak kul 8 baru sampai UIA..

Malam memang ngantuk sangat-sangat lah..
Sangat-sangat ok ?? dengan headache nye..
Tapi tiba-tiba dengar orang ketuk pintu bilik bawah kuat-kuat macam nak pecah..
Rupa-rupanya ada spotcheck..
Saya apa lagi gabra lah sebab tak register electrical item..haha
Saya pon membuat keputusan untuk turun ke bawah bersama laptop (padahal laptop ofis)..
Tapi dah tak larat nak tunggu sebab ngantuk, saya pon naik semula ke bilik..
Redha je lah kalau kene saman pon..
Saya letak laptop bawah katil dan saya buat-buat tido..
Padahal dah ngantuk tapi tak leh tido sebab cuak..
Tiba masa nye diorang kat bilik, ada sorang kot masuk bilik saya..
Dye cakap "assalamualaikum..ermm da tdo..ade electrical item tak ekk..xdelah.."
Diorang pon blah..hahaha lega sangat rasa, selamat !!

Errr..ap saya membebel ni ek ?
Hahahaha padahal tajuk post pasal bende laen ;)
Ok lah, Bai-bai ;)

No comments:

Post a Comment